4815
Sök
BMW parkering 00:36
Hur man kan parkera om man är lat eller...

2287 visningar
Videon publicerades på Garaget 29 december 2007
för 18 år sedan
HAHAHAH fan rätt coolt ändå XD
för 18 år sedan
fan häftigt ändå :D
för 18 år sedan
så jävla löjligt, snacka om kvinnobil !
för 17 år sedan
håller helt klart med
för 19 år sedan
bra så länge det funkar..
för 19 år sedan
Sen kan man väl säga såhär... dyrt när det ska lagas! :D CTRL+ALT+DEL
för 19 år sedan
VAA :D
för 19 år sedan
oj vad bra snart behöver man ju inte ha ratt alls i bilen. löjligt bra för dom som inte har koll på läget
för 19 år sedan
fy fan va coolt:O
för 19 år sedan
vore ju inte helt fel...
för 19 år sedan
Härligt! =)
för 19 år sedan
inte illa :P
för 19 år sedan
Det är riktiga grejer det där! :D bmw såklart.
för 19 år sedan
hehe, finns i Volkswagen Touran oxå, typ familjebuss....
Liknande videos



Sök