Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.
vw polo sätesvärme
23 december 2008
219
Hej!
Är det någon som vet hur sätesvärmen på en POLO -95 är kopplad? Jag har värme på så fort jag slår på tändningen. Jag har mätt upp knappen och den funkar som den ska. Finns det något relä eller liknande som kan ha hängt sig?
Tacksam för all hjälp jag kan få
//Brotoken
Är det någon som vet hur sätesvärmen på en POLO -95 är kopplad? Jag har värme på så fort jag slår på tändningen. Jag har mätt upp knappen och den funkar som den ska. Finns det något relä eller liknande som kan ha hängt sig?
Tacksam för all hjälp jag kan få
//Brotoken

