4807
Sök

dodgeaspen

Västerås

Foruminlägg
Medlem sedan
8 maj 2008
Senaste besöket
10 maj 2008
Jag är född 59 och har en DODGE ASPEN SE 76 . Men är på jakt efter en bil från 55 - 65 . bor på landsbygden och tycker det är kul att åka ut och träffa folk med fina bilar och roliga byggen . Är också intresserad av teknik ny som gamal tex gengas och ångmaskiner Pärra

Bilar

dodgeaspen har ingen bil att visa just nu



Sök