Hej alla motornerds!
Jag tycker det är hög tid för alla värstingar att ta och hotta upp sina motivlackeringar, och jag hjälper gärna till med motiv. Fastän jag officiellt ger mig in i denna businessen nu, har jag ingen aning om hur det fungerar, så please enlighten me. Har du något du vill lacka, har du ett företag som kan lacka, men du har inget kusligt ballt och unikt tryck? säg till mej, så kan jag komma på något..
Jag tycker det är hög tid för alla värstingar att ta och hotta upp sina motivlackeringar, och jag hjälper gärna till med motiv. Fastän jag officiellt ger mig in i denna businessen nu, har jag ingen aning om hur det fungerar, så please enlighten me. Har du något du vill lacka, har du ett företag som kan lacka, men du har inget kusligt ballt och unikt tryck? säg till mej, så kan jag komma på något..
Bilar
featurette har ingen bil att visa just nu

