Tjenare, har en Saab 9000 Turbo -90 med orginal ljudsystem, hade tänkt o koppla en aktiv bas till systemet då det inte finns plats för en till bas i slutsteget. Tog lite bilder för att göra det enklare för svar, min fråga är, kan jag koppla en aktiv bas direkt till min stereo?
Här är bild på mitt nuvarande slutsteg + stereo och baksida. Jag markerade ingången för en aktiv bas med en röd ring, funkar den ingången till mitt ändamål? Eller måste jag köpa ett nytt slutsteg för att kunna ändra i mitt högtalarsystem?