3878
Sök

vad skriker dom och tutar åt?

Avstängd
367 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare

MVH Beyond

Mästare
2 947 Inlägg
31 augusti 2008
Vad är meningen med tråden?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Avstängd
367 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
KimVsWorld skrev:
Vad är meningen med tråden?

Vill veta va dom blir så uppspelt över

MVH Beyond

321 Inlägg
31 augusti 2008
Att Irak vann Asia Cup? Står de på infon.

EViLution!

511 Inlägg
31 augusti 2008
"Irak vann Asia Cup i fotboll."

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

C(^^,)
453 Inlägg
31 augusti 2008
Bin Ladin vann mot usa . . .    roll
Senast redigerat av HKS (31 augusti 2008)

FreddeK
31 augusti 2008
en sak är säker...Malmö ska jag inte flytta till! man har ju hört talas om kapstaden men nu finns även apstaden!

C(^^,)
453 Inlägg
31 augusti 2008
Freddeponken skrev:
en sak är säker...Malmö ska jag inte flytta till! man har ju hört talas om kapstaden men nu finns även apstaden!

lol  lol   lol    lol  lol

5 089 Inlägg
31 augusti 2008
jag skulle gärna vilja veta om dom skulle göra likadant om sverige vann. eller gillar dom det land dom flydde ifrån mer, än det landet som tog emot dom med öppna arman och massa pengar? aldrig förstått mig på varför dom blir så lyckliga över att sitt "hemland" har lyckas med något. många åkte väll därifrån för att dom var rädda(typ)?
Om jag skulle blivit såpass rädd utav att bo i sverige och blir tvungen at flytta till ett annat land. skulle jag nog inte bli glad om sverige lyckas med något, om inte det är problemet som gjorde att jag flydde landet skulle lösts.. eller?

\Lindgren

C(^^,)
453 Inlägg
31 augusti 2008
Smedhult skrev:
HKS skrev:
Freddeponken skrev:

lol  lol   lol    lol  lol

den satt som en yxa i en rôten staketstubbe lol

Att den gjorde ja!   lol   lol   lol

Avstängd
367 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
jag skulle gärna vilja veta om dom skulle göra likadant om sverige vann. eller gillar dom det land dom flydde ifrån mer, än det landet som tog emot dom med öppna arman och massa pengar? aldrig förstått mig på varför dom blir så lyckliga över att sitt "hemland" har lyckas med något. många åkte väll därifrån för att dom var rädda(typ)?
Om jag skulle blivit såpass rädd utav att bo i sverige och blir tvungen at flytta till ett annat land. skulle jag nog inte bli glad om sverige lyckas med något, om inte det är problemet som gjorde att jag flydde landet skulle lösts.. eller?

tack alla . vart mest irriterad på huligan stilen .trodde inte sånt hände i sverige

Dom värdesätter dock aldrig sverige innan dom äger det helt!

MVH Beyond

DFFL
9 020 Inlägg
31 augusti 2008
Detta är bara en "klaga-på-utlänningar-tråd".

Lås skiten.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök