1 september 2008
Trådstartare
Ja som sagt, nu har ja tröttnat på utseendet å är inte nöjd med ljudet heller för den delen, ska bygga ny låda nu åt min w12gti mk1..
vet inte så mkt angående va man ska stämma av till, va är de för skillnad? 35 resp 45 hz
bilen kommer användas till välljud.. så fint ljud kommer alltid komma i första hand!
har hela skuffen till förfogan...
Senast redigerat av Lardi (1 september 2008)
Ljudnörd!