5193
Sök

dörrhantag ska bort, hur? hjälp!

Styla en bil från grunden räcker!
187 Inlägg
1 september 2008
Trådstartare
#1
Hur ska man ta bort dörrhandtagen?
Hittar inga gömda skruvar eller så. Ska man bara riva bort innepanelen då?
Men imed att dörrhandtagen där inne sitter där hur ska man dra bort de utan att pajja alltihopa?


\m/(><)\m/
742 Inlägg
1 september 2008
#2
skulle tro att det är som i en toledo -98 och på dom så sitter det en.. hur ska man säga... en ring/kant runt handtaget som man skjuter bakåt och drar bort och sen får man loss dörrsidan och själva handtaget sitter kvar i dörren med nån skruv som man ser utan dörrsida

Keso är köttfärs gjord på mumintroll


Sök