det är olika för person till person, som exempel spelade jag 148.6dB (inte med termlab för er inbitna db-grabbar ) i min förra golf, och visst... de spelade högt men jag kände inte något större obehag av att spela fullt ös ett par låtar i rad.. medans vissa personer knappt ville sitta kvar i bilen när jag vräkt på nån trevlig bas låt.. så som sagt.. olika mellan olika personer.. skulle tippa på att ett par halvrisiga MDS 12or med ett pissigt kenwood 2kanals steg spelar runt 120-125dB.. för att ni ska få en uppskattning..
PoLoud =D