Senaste året har jag ägt allt ifrån 5 cylindriga turbomotorer, till V6, V12 och V8. Nu är det V8 som gäller, dock i jäkligt tung bil så känner inte så mycket av acc. men just vrid och sjunget ur avgassystemet är riktigt gott, min tidigare V12;a lät som en symaskin i jämförelse.
vw vr6 or eller en skön sång av dubbla weber.. vw boxer med orbo o dubbla werber.. finns hur mycket som hellst att räkna upp...det mesta funkar i mina öron
man blir ju blöt i brallan då dem kämpar uppför backarna med tungtlass apropå ljud så finns det fortfarande ingen som slagit mazda 787b
Senast redigerat av Sushikocken (1 september 2008)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
turbo 4or, rak 5 cyl med och utan turbo, rak 6a och v8 så det beror nog helt på den individuella motorn för min del
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra