1 september 2008
Trådstartare
Hej,
Kopplade in mitt nya slutsteg + baslåda idag... Men jag har ett irriterande fel med skiten, slutsteget funkar inte när jag startar bilen... Står jag bara med tändningen på, så funkar slutsteget och basen dunkar på finfint... Men när jag vrider igång bilen så börjar protection lysa på slutsteget också... Vad är felet?
Jag har testat flera ställen att jorda skiten i utan framgång..
Slutsteget är ett MUTANT NW280SP och lådan är någon billig MDS på ca 500watt
tack på förhand!