6358
Sök

hjälp ang installation..

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
#1
hej har ett dls 4kanals steg som jag driver ett focel framsystem på o ett jbl gto 6.5" bägge

tänkte om man kan brygga framsystemet de är ett 4ohms
baksystemet är 2 ohm..

ni som är duktiga på  installera va har ni för tips?

har en eclips cd/mp3

hur gör ja för att brygga framsystemet,äre bara o köra bägge plus på ena kanalen o lika me minus?

steget har fan för många inställningar vetti tusan om ja får optimalt ljud på de
så ja är i planerna på o köpa ett audison 2kanals...

tack på förhand:)
Senast redigerat av pattilatti2 (2 september 2008)


10 287 Inlägg
2 september 2008
#2
Om du bryggar framsystemet så kommer det att spela i mono. Som farfars trattgrammafon alltså .. :-)

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
#3
okejj,fan vikket mörker..

men då blir de o köpa 2kanals istället..smile



Sök