2 september 2008
Trådstartare
tänkte se om någon hade koll på detta:
min audi tt är ipod förberedd och jag köpte en ipod igår ,dock så är det ENORMT kasst eftersom allting är en enda röra och den uppfattar ipoden som cd-växlare, så man kan endast ha typ 6 skivor , eller 6 spellistor varav 1 och 2 inte funkar av någon konstig anledning ...
i min bil ser det ut som på denna bilden:
http://www.audi.se/audi/se/se2/new_cars … itung.htmlvarför sre det inte ut som på denna ?:
http://www.apple.com/se/ipod/carintegration/#image4EDIT: Antar att man måste ha MMI för att det ska se ut som på den andra bilden ?
Senast redigerat av Tigerofsweden (2 september 2008)