2 september 2008
Trådstartare
Skulle behöva ha hjälp med att klara ut lite färger på olika kablar till en impreza gt ´00. skall instalera en extern varvräknare och tänkte ta ström och signaler ifrån befintliga sladdar in i instrument panelen.
+ respektive -. antar jag är standard röd och grön?!? Sedan undrar jag vad för färg det är på dem kablar som går ifrån säkringen till belysningen av instrument panelen. samt vad det är för färg på den kabeln som går ifrån den spole som "anger" varvantalet.
tacksam för dem svar man kan få!
"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.