Vad tycker ni att vi på dBAkuten skall ha som projekt 2009?

beyond Avstängd
4 september 2008 · 367 Inlägg

just nu kan jag inte. men jag ger ett löfte. gör inte ni det. så blir jag den första med LIMOUSINE . de så sjukt cp .  det måste göras.  de så sick komma med en cadillac limo och lira hårt

om 5 år får ni se mig, då har jag möjligheten.
om ingen annan snor min ide före smile

adios smile

Senast redigerat av beyond (4 september 2008)

MVH Beyond
Digital_Kicker
4 september 2008 · 3 721 Inlägg

beyond skrev:
just nu kan jag inte. men jag ger ett löfte. gör inte ni det. så blir jag den första med LIMOUSINE . de så sjukt cp .  det måste göras.  de så sick komma med en cadillac limo och lira hårt

om 5 år får ni se mig, då har jag möjligheten.
om ingen annan snor min ide före smile

adios smile

Som min idé fast inte Limo utan en likbil. Coolt att fylla den fullt med hötalare. Ett projekt som ligger på is just nu. men som kommer att bli en verklighet inom några år

beyond Avstängd
4 september 2008 · 367 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

beyond skrev:
just nu kan jag inte. men jag ger ett löfte. gör inte ni det. så blir jag den första med LIMOUSINE . de så sjukt cp .  det måste göras.  de så sick komma med en cadillac limo och lira hårt

om 5 år får ni se mig, då har jag möjligheten.
om ingen annan snor min ide före smile

adios smile

Som min idé fast inte Limo utan en likbil. Coolt att fylla den fullt med hötalare. Ett projekt som ligger på is just nu. men som kommer att bli en verklighet inom några år

haha . vi kanske får hyra utrymme tillsammans på framtida mässor sen smile våra bilar kommer knäcka allt smile

MVH Beyond
Kesler
4 september 2008 · 3 650 Inlägg

Jag hade en fet idé´under moppe åren, bygga ljud i en flakmoppe, basar å neon under plexi på flaket. hade dock inte pengarna då, men denna grej kommer jag lätt göra nångång i framtiden. Men det hör ju inte hit

beyond Avstängd
4 september 2008 · 367 Inlägg

luunggan skrev:
Om dom nu skulle bygga i en limo, skulle dom då kunna tävla.
Tänkte om det skulle bli finlir fram och typ dbdrag bak.
Då skulle dom väl inte kunna tävla i typ db drag då man mäter fram vid instrumentbräda.

uuja . i så fall drar man ner fönstret mellan väggen och lounce. prat fönster med chaffisen till hyten . man kanske förstorar den lite oxå .samt dubbelt så tjockt glas .modda lite smile

MVH Beyond
Digital_Kicker
4 september 2008 · 3 721 Inlägg

beyond skrev:

Digital_Kicker skrev:

beyond skrev:
just nu kan jag inte. men jag ger ett löfte. gör inte ni det. så blir jag den första med LIMOUSINE . de så sjukt cp .  det måste göras.  de så sick komma med en cadillac limo och lira hårt

om 5 år får ni se mig, då har jag möjligheten.
om ingen annan snor min ide före smile

adios smile

Som min idé fast inte Limo utan en likbil. Coolt att fylla den fullt med hötalare. Ett projekt som ligger på is just nu. men som kommer att bli en verklighet inom några år

haha . vi kanske får hyra utrymme tillsammans på framtida mässor sen smile våra bilar kommer knäcka allt smile

Lätt en fet idé som jag kommer att fixa någon gån när volvon är färdig.

beyond Avstängd
4 september 2008 · 367 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

beyond skrev:

Digital_Kicker skrev:

Som min idé fast inte Limo utan en likbil. Coolt att fylla den fullt med hötalare. Ett projekt som ligger på is just nu. men som kommer att bli en verklighet inom några år

haha . vi kanske får hyra utrymme tillsammans på framtida mässor sen smile våra bilar kommer knäcka allt smile

Lätt en fet idé som jag kommer att fixa någon gån när volvon är färdig.

jag ligger som du till. har ett pågående projekt som kommer ta mkt tid här först. men sen smile i framtiden

aja . nu låter ja bli störa och babbla i db akutens tråd .smile åter till topic wink

MVH Beyond
stroma
4 september 2008 · 172 Inlägg

kör jl rakt igenom gärna 8"aren W7an:D nice nice

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
Digital_Kicker
4 september 2008 · 3 721 Inlägg

stroma skrev:
kör jl rakt igenom gärna 8"aren W7an:D nice nice

8:or? Nä fan, nu snackar vi 15" 18"

FreddeK
4 september 2008 ·

Visst det är säkert astufft med en miljon skärmar och femhundramiljoner högtalare men ska jag vara ärlig så har jag ledsnat total på att se vad man försökt klämma in...det finns så mycket smaklöst därrute.

Så kom med något nytt och absolut något eget. och nej ni behöver inte bevisa att ni kan spela högst, det vet vi att ni kan redan.

Nytänkade vill jag ha!

Mvh Fredde

dbakuten TEAM dBAkuten
4 september 2008 · 865 Inlägg

Tack för visat intresse.

Det blir i vilket fall en Van av något slag med mycket bas i så är det bara.

Vi har mer bilar som får stå för välljuds/styling biten.

MVH//Björn
www.dbakuten.se

Chevrolet Astro "dBAkuten" (1997)
_Wallis_
4 september 2008 · 4 506 Inlägg

Gör det Svenskt! smile Bygg det i en husvagn tongue Inte så mkt isolering orginal men...

Eller köp en gammal ambulans och bygg det i, Så byter ni bara texten till DB AKUTEN

Kan du andas kan du dö.
MilleN
4 september 2008 · 9 108 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Eller köp en gammal ambulans och bygg det i, Så byter ni bara texten till DB AKUTEN

haha förbannat bra idé faktiskt! Med mängder av dekaltrim såklart så att det ser ut som en ambulans men ändå inte. Och istället för sirener så hör man basen hundra meter bort wink Med en Crash test Dummy på en bår ibak med hörselkåpor eller sprängt huvud wink

Och DB-AKUTEN ifram i samma bakvända stil som AMBULANS brukar stå i!

dbakuten TEAM dBAkuten
4 september 2008 · 865 Inlägg

Vad tror ni namnet kom ifrån???

Gå in på www.dbakuten.se under galleri 1998-1999 wink

MVH//Björn
www.dbakuten.se

Senast redigerat av dbakuten (4 september 2008)

Chevrolet Astro "dBAkuten" (1997)
MilleN
4 september 2008 · 9 108 Inlägg

Haha tänkte väl att det var en för bra idé, klart det redan är gjort då wink Dock vore det ju fränare att ha en av dagens knallgula Mercedes-ambulanser!

thomsen Nothing
4 september 2008 · 60 Inlägg

När du säger att ni ska bygga en VAN, kan ni inte bygga det så att bilen är en "partybil"? Inte 99 st 12or utan bygg en partybil.. Bygg soffor mot varandra, en minibar, porrljus och allt annat lull lull.. 4" koaxialer spelar ju bra, kör på 50 såna och 8 st 15"! tongue

Senast redigerat av thomsen (4 september 2008)

VictorD Med Jetplan i generna
4 september 2008 · 413 Inlägg

Nu när Klas (iceled) slutat dema kan ni väl göra något värre än det? Spränga framrutor å sånt är ju inte lika roligt. Spela svinhögt med musik istället. Det är roligt.

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
HKS C(^^,)
4 september 2008 · 453 Inlägg

VictorD skrev:
Nu när Klas (iceled) slutat dema kan ni väl göra något värre än det? Spränga framrutor å sånt är ju inte lika roligt. Spela svinhögt med musik istället. Det är roligt.

Men iceled är inte imponerande.
Visst han kan spela högt som fan. Men det är ingen show idag med lite kicker. Alla har kicker nu.
Ne ush. Blir inte impad alls av det bygget tyvär.

bmwkvinna
4 september 2008 · 73 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Gör det Svenskt! smile Bygg det i en husvagn tongue Inte så mkt isolering orginal men...

Eller köp en gammal ambulans och bygg det i, Så byter ni bara texten till DB AKUTEN

har väl redan gjorts?

Senast redigerat av bmwkvinna (4 september 2008)

bmwkvinna
4 september 2008 · 73 Inlägg

HKS skrev:

VictorD skrev:
Nu när Klas (iceled) slutat dema kan ni väl göra något värre än det? Spränga framrutor å sånt är ju inte lika roligt. Spela svinhögt med musik istället. Det är roligt.

Men iceled är inte imponerande.
Visst han kan spela högt som fan. Men det är ingen show idag med lite kicker. Alla har kicker nu.
Ne ush. Blir inte impad alls av det bygget tyvär.

avstämningen han hade utanför bilen var enorm men dock inget i bilen att hurra för!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang