Tjena! Vill bara tipsa alla här, och då i första hand folk som bor i Malmö med omnejd.
BRL på Svågertorp ska stänga, så de hgar utförsäljning nu, började idag 12.00 och håller på till fredag.
Hel sjuka priser, t ex:
GAS 5.25, 6 1/2 och 6x9, 250 svenska riksdaler paret.
Gas Baslåda med 2x10", 600:-
Gas Baslåda med 2x12", 800:-
Sen är det 30-50% på alla cdspelare/slutsteg/hemmabio/gps osv osv.
Och upp till 70% på alla högtalare dvs JBL, GAS, osv osv.
Värt ett besök i alla fall

Hoppas inge administratör lackar för detta inlägg!
/
Keffouffe