6280
Sök

Byta huvudenhet Mercedes c-klass.

212 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
#1
Har en mercedes w203 -02 som jag hade tänkt att hiva ut orginalspelaren i. Nu till frågan.
Hur mycket kommer att försvinna eftersom allt verkar vara kopplat till stereon.
Tänkte på t.ex telefonen och färddatorn. Har för mig att färddatorn brukar vara kopplad i stereon eftersom jag har navigationen där också.
Någon som har erfarenhet utav det?

Tack på förhand!


Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
4 september 2008
#2
Telefonen kommer nog att försvinna då stereon ingår i det nätverket i bilen.

Färddatorn ska jag låta vara osagt, för sitter inte den i kombiinstrumentet?


212 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
#3
g-man skrev:
Telefonen kommer nog att försvinna då stereon ingår i det nätverket i bilen.

Färddatorn ska jag låta vara osagt, för sitter inte den i kombiinstrumentet?

Okej. Ja, jag vet inte riktigt, men isåfall är det väl färddatorn som är kopplad till navigationen då kanske? Den använder jag ju ändå så inte,  så då är det väl telefonen som försvinner isåfall. Tänkte bara så att inget annat mer användbart försvinner.


Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
4 september 2008
#4
Färddatorn är väl bara snittförbrukning och lite annat sånt och det tror jag kommer finnas kvar ändå..



Sök