4 september 2008
Trådstartare
Har en mercedes w203 -02 som jag hade tänkt att hiva ut orginalspelaren i. Nu till frågan.
Hur mycket kommer att försvinna eftersom allt verkar vara kopplat till stereon.
Tänkte på t.ex telefonen och färddatorn. Har för mig att färddatorn brukar vara kopplad i stereon eftersom jag har navigationen där också.
Någon som har erfarenhet utav det?
Tack på förhand!