4 september 2008
Trådstartare
Finns det någon som vet någon som har en lackbox i privat ägo eller liknande och kan tänka sig att hyra ut den för en lackering?
Eller har någon i Dalarna som fritidsverksamhet att lacka bilar så går det också bra.
Tips mottages tacksamt. (En gammal volkvagn som skall lackas, ingen showbil direkt)