har en kompis som kör p3 12" med sinus live 1500 steget och den går fullt ut ! var i malmö på brl idag också och fick tag på en 15" T1 för halva priset...
har en kompis som kör p3 12" med sinus live 1500 steget och den går fullt ut ! var i malmö på brl idag också och fick tag på en 15" T1 för halva priset...
aah jag kollade på den lite snabbt, men har ju cab så har inte mycket utrymme, va precis jag fick i tian . . Men då kör vi nog på ett sådant, mest prisvärt, Orkar de steget driva den JBL basen med dubbla tolvor också ?
Undrar också om detta steget hade orkat driva min bas fullt ut ?http://www.mds.se/?artnr=monoblock
aah jag kollade på den lite snabbt, men har ju cab så har inte mycket utrymme, va precis jag fick i tian . . Men då kör vi nog på ett sådant, mest prisvärt, Orkar de steget driva den JBL basen med dubbla tolvor också ?
Undrar också om detta steget hade orkat driva min bas fullt ut ?http://www.mds.se/?artnr=monoblock
om nu brl säljer ut allt så billigt varför inte köpa ett RF monoblock?? typ nåt punchsteg.-
Kollade lite snabbt på basen och den har 2x2 ohm spolar så det ska inte vara några problem att driva på den ordentligt sen om du vill vara på den säkra sidan ska du nog gå upp lite i pengar
Kollade lite snabbt på basen och den har 2x2 ohm spolar så det ska inte vara några problem att driva på den ordentligt sen om du vill vara på den säkra sidan ska du nog gå upp lite i pengar
Är ett bättre val då du seriekopplar dina spolar och bryggkopplar slutsteget så driver du på den med full mutter
Okej ! Är inte så väll inte satt i seriekopplingen o bryggakoppla Men får låta en jag känner göra det isåfall Specsen på steget så fina ut iallafall 640 i 4ohm Blir nog att slå till på ett sådant. Annars KANSKE jag har ett Sinus Live A1500. Vilket skulle du tatt ? Samma pris ungefär
Har klart sinus 1500 om det får plats för din budget men tänk på att det steget kräver rejäla strömkablar. Fördelen är att om du hittar en sån bas till så driver du den utan problem.
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se