Hej! som topic lyder, jag vet inte hur jag ska fortskrida för att få bort min dörrsida, jag har läst guiden Speakers_a6.pdf som man hittar på nordicaudi om jag inte minns fel. jag har skruvat lös 4 st skruvar och dörren går inte att dra upp men sitter den femte skruven bakom dörrhandtaget? hur får jag bort det isf ?
när jag tog bort dom två skruvarna i mitten så fanns det ingen vajer som satt fast med clips?