4301
Sök

Kan inte skriva eller skapa tråd på FMCS

469 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
Jag har provat att registera mig 2 gånger med olika mailadresser men ingen utav de kan jag skriva på Ford Motorsport Club Sweden forum varför?

Står bara att jag inte blivit aktiverad eller att jag blivit avaktiverad. Registerade mig för ganska länge sen nu men testade nästan varja dag då att skriva utan att det gick och nu provade jag igen och det står samma sak.

Är det någon som ör registerad eller har lust att prova attt registera sig där o se om det funkar?

mkt tacksam för hjälp

Moderator+
1 081 Inlägg
13 februari 2006
Du får troligen som på många andra forum ett mail med en länk du måste klicka på för att aktivera ditt medlemskap?

Om du inte fått detta är det nog bättre att du letar upp en adress till någon administratör/moderator för det forumet och skickar iväg ett mail och frågar varför det blivit som det blivit..

mvh

Vem jag?

469 Inlägg
13 februari 2006
Trådstartare
Redbull skrev:
Du får troligen som på många andra forum ett mail med en länk du måste klicka på för att aktivera ditt medlemskap?

Om du inte fått detta är det nog bättre att du letar upp en adress till någon administratör/moderator för det forumet och skickar iväg ett mail och frågar varför det blivit som det blivit..

mvh

ska testa de

1 453 Inlägg
13 februari 2006
Helt off topic men du RedBull; var ligger Färgelanda? smile

Moderator+
1 081 Inlägg
13 februari 2006
sveddan skrev:

3 mil norr om uddevalla ungefär, eller 10 mil norr om göteborg om man inte vet vart uddevalla ligger wink

mvh

Vem jag?

1 453 Inlägg
13 februari 2006
Redbull skrev:
sveddan skrev:

3 mil norr om uddevalla ungefär, eller 10 mil norr om göteborg om man inte vet vart uddevalla ligger wink

mvh

Om man inte vet var Göteborg ligger då wink

Moderator+
1 081 Inlägg
13 februari 2006
sveddan skrev:
Om man inte vet var Göteborg ligger då wink

Då bör man sätta sig i skolbänken wink

mvh

Vem jag?

Avstängd
1 106 Inlägg
27 mars 2006
Redbull skrev:
sveddan skrev:

mvh

Uddevalla ligger 72 km norr om Göteborg.

Livet startar vid 220 km/h

4 554 Inlägg
27 mars 2006
Redbull skrev:
sveddan skrev:

mvh

får man tillägga: mitt ute i dalslands mörka skogar som e full med roggare:D

Sök