tycker de var jävligt trevligt i jkpg vädret var ju inte så farligt som man trodde hoppas det blir nån mer gång innan vintern ett stort tack till hela pro racing och grattis till alla vinnare // rallebooyeen ;D
var de inte du som vann db tävlingen ? fy fan va du spelade asså nee nu vill vi ha lite bilder va ? såg hur många som helst som tog bilder
Jo det va han som spelade högst..men nästa gång ska det bli högre, det kan JAG lova Själv ska man försöka sig på 145dB med en 12"..141+ gick "ganska" så lätt ändå.
var de inte du som vann db tävlingen ? fy fan va du spelade asså nee nu vill vi ha lite bilder va ? såg hur många som helst som tog bilder
Jo det va han som spelade högst..men nästa gång ska det bli högre, det kan JAG lova Själv ska man försöka sig på 145dB med en 12"..141+ gick "ganska" så lätt ändå.
haha ;D jag blev nööjd med 127 db trodde inte jag skulle komma upp t ens 100 db
Hehe..det va ju tur att du vart glad över 127dB då iaf. Men vill du spela högre?, bygg om bygg rätt..
Hehe..det va ju tur att du vart glad över 127dB då iaf. Men vill du spela högre?, bygg om bygg rätt..
hahah ;D kommer nytt ljud snart men var är alla bilder asså såg hur många som helst som tog bilder och filmade men var e alla dom ?
Det kommer upp bilder... dom jobbar på det..... insamling från fotografer pågår..... kommer bilder på www.pro-racing.se
bilder finns nu uppe.. dock inte fått in bilder från alla fotografer, så kommer fyllas på ytterligare.. men ni har nu 85 bilder att ägna några minuters nöje åt;)
Ni som tyckte det verkade kul att mäta passa på att kolla in denna tråden så ni inte missar chansen att prova på (eller prova igen:) och även försöka er på bassrace http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101076