tyvärr, det är 5x112 på den, samma som mercedes, scorpio, audi, vw osv ... turen med denna bulcirkel är ju att alu fälgar är rätt billiga, man kan hitta hyffsade 17-18"are för allt mellan 1000kr upp till 4000kr har jag sett när jag kollar lite på blocket och så
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Hade för mig att dom där bilarna hette Taunus Fast dom kanske e lite lika
Blir nog coolt me breddade plåtisar
//Jacob
hehe taunus är inte samma bil ... en granada med äldre grillen, kofångarna osv påminner rätt mkt om en taunus endå... dock ska ju jag på med nyare grillen och kofångarna
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
men inte fan ville lådan driva för det... så nu ska jag iväg nån dag och hämta en annan fungerande låda jag har liggandes, så det blir väll nästa uppdatering
jahapp, eftersom lådan inte vill driva endå trots olje och filter byte så blir det nu ett växellådsbyte
här har ni lite bilder från dagen
så där ja, lätt skruvat ska det va
lådan jag ska ta (detta är från en av mina reservdels sierror, 2,8i automat)
tyvärr så hade jag inte med mig alla verktyg jag behövde så jag fick inte lös lådan, men ska väll hämta den nånting i veckan här
och här får ni ett litet bonus klipp... låter ju så skönt och vasst så man nästan får en orgasm [video]http://www.garaget.org/video/f9nytlp3hfvz[/video]
hehe yepp, det är automat i den .... hehe jao... dock blir det väll nån vassare kam och lite sånt i framtiden..... farsan som är V8 frällst tycker vi ska lyfta ner en V8 i den till sommarn... så vi får väll se ifall ekonomin tillåter det
hehe yepp, det är automat i den .... hehe jao... dock blir det väll nån vassare kam och lite sånt i framtiden..... farsan som är V8 frällst tycker vi ska lyfta ner en V8 i den till sommarn... så vi får väll se ifall ekonomin tillåter det
hehe jao... nog ska jag få ihop den som jag vill ha den.... det är just drömmen om V8 som tjärvar ekonomiskt... men men, man kanske har jobb till sommarn också, då äre inga problem
hehe jao... nog ska jag få ihop den som jag vill ha den.... det är just drömmen om V8 som tjärvar ekonomiskt... men men, man kanske har jobb till sommarn också, då äre inga problem
Ja fy f-n dom håller på och strular på mitt jobb nu få se om vi på arbetsplatsen får ha våra jobb kvar