2286
Sök

Projekt: _Glenne_´s Ford granada 2,8i V.I.P, Uppdate 25/5 -09: Sänkning, sidokjolar, sportratt och lite belysning..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2008
Trådstartare
tyvärr, det är 5x112 på den, samma som mercedes, scorpio, audi, vw osv smile... turen med denna bulcirkel är ju att alu fälgar är rätt billiga, man kan hitta hyffsade 17-18"are för allt mellan 1000kr upp till 4000kr har jag sett när jag kollar lite på blocket och så smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 299 Inlägg
10 september 2008
Hade för mig att dom där bilarna hette Taunus tongue Fast dom kanske e lite lika smile

Blir nog coolt me breddade plåtisar wink

//Jacob

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
10 september 2008
Diggade PS bilden hårt jag med ;P haha...
När får man se dig glida ute på stan med den där då? big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
hehe jadu, det blir nog nästa sommar det, ska ju göra iordning den osv så den blir nog inte brukad i vinter... kommer åka 240n i vinter istället smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Hade för mig att dom där bilarna hette Taunus tongue Fast dom kanske e lite lika smile

Blir nog coolt me breddade plåtisar wink

//Jacob

hehe taunus är inte samma bil tongue... en granada med äldre grillen, kofångarna osv påminner rätt mkt om en taunus endå... dock ska ju jag på med nyare grillen och kofångarna smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
lite bilder på ihop montering av lådan då smile

monterar silen/filtret smile
http://i37.tinypic.com/10445nc.jpg

gjort ren tråget och lagt på packnings klet tongue
http://i34.tinypic.com/33uydz4.jpg

ihop monterat
http://i33.tinypic.com/33zd9x4.jpg

men inte fan ville lådan driva för det... så nu ska jag iväg nån dag och hämta en annan fungerande låda jag har liggandes, så det blir väll nästa uppdatering smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
jahapp, eftersom lådan inte vill driva endå trots olje och filter byte så blir det nu ett växellådsbyte smile

här har ni lite bilder från dagen smile

så där ja, lätt skruvat ska det va big_smile
http://i38.tinypic.com/33c0xau.jpg

lådan jag ska ta (detta är från en av mina reservdels sierror, 2,8i automat)
http://i33.tinypic.com/10i7bdt.jpg

tyvärr så hade jag inte med mig alla verktyg jag behövde så jag fick inte lös lådan, men ska väll hämta den nånting i veckan här smile

och här får ni ett litet bonus klipp... låter ju så skönt och vasst så man nästan får en orgasm big_smile
[video]http://www.garaget.org/video/f9nytlp3hfvz[/video]

735 Inlägg
11 september 2008
Var det automat i den rackaren det har jag missat tongue är ju värsta glidar bilen då ju hihi

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
hehe yepp, det är automat i den tongue.... hehe jao... dock blir det väll nån vassare kam och lite sånt i framtiden..... farsan som är V8 frällst tycker vi ska lyfta ner en V8 i den till sommarn... så vi får väll se ifall ekonomin tillåter det big_smile

735 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
hehe yepp, det är automat i den tongue.... hehe jao... dock blir det väll nån vassare kam och lite sånt i framtiden..... farsan som är V8 frällst tycker vi ska lyfta ner en V8 i den till sommarn... så vi får väll se ifall ekonomin tillåter det big_smile

Hehe hur fränt skulle inte det vara då smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
hehe jao, nå förbannat fränt big_smile.... dock så lär det väll stypa i pengarna... men den som lever får väll se som man brukar säga smile

Ford Racing
479 Inlägg
11 september 2008
Tjackpundar bil!. fina grejjor;)

Ja Just!

735 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
hehe jao, nå förbannat fränt big_smile.... dock så lär det väll stypa i pengarna... men den som lever får väll se som man brukar säga smile

Man borde ha en egen press hemma och slänga ut nya slantar i stora högar haha

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
hehe jaa det vore tammefan nånting det big_smile

735 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
hehe jaa det vore tammefan nånting det big_smile

Du får väl ta lite i taget bara finns alltid mindre saker man kan pyssla med som inte behöver bli så dyrt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
hehe jao... nog ska jag få ihop den som jag vill ha den.... det är just drömmen om V8 som tjärvar ekonomiskt... men men, man kanske har jobb till sommarn också, då äre inga problem smile

735 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
hehe jao... nog ska jag få ihop den som jag vill ha den.... det är just drömmen om V8 som tjärvar ekonomiskt... men men, man kanske har jobb till sommarn också, då äre inga problem smile

Ja fy f-n dom håller på och strular på mitt jobb nu få se om vi på arbetsplatsen får ha våra jobb kvar hmm

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
jasså?? det låter ju inge vidare hmm

735 Inlägg
11 september 2008
_Glenne_ skrev:
jasså?? det låter ju inge vidare hmm

Nej sad besparingar och skit och det fula är att dom gått ut med det i tidningar och skit men inte snackat med personalen för jä-la ynkligt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
hehe okej, låter inte alls nå roligt det där hmm

Sök