9 september 2008
Trådstartare
Nu har jag fått en massa blandade budskap när jag läst olika trådar om polyesterplasy fäster på plåt eller inte. Jag har otaliga gånger sett att folk plastar direkt på plåtar och dom säger att det håller men jag har även sett folk som fått motsatta resultatet. Vad är det som gäller? går det eller går det inte att plasta på plåt?
En annan fråga jag har funderat över. Går det att spackla med glasfiberspackel på glasfiber och sen lägga ytligare ett glasfiberlager över spacklet utan att förlora styrka i slutresultatet? (t.ex på ställen som man fått bubblor på och sedan slipat upp)