9 september 2008
Trådstartare
hej! har lämnat in min vinge på lack, och då gav lackeraren mig ett pris, sen ringde han idag och talade om att jag har 3 skifts lack lr något så att priset blir dyrare, vad innebär det och stämmer det? färgen är alltså volvo saffran , färkod 435... tack på förhand RObin