Erikzon skrev:
te_wik skrev:
Erikzon skrev:
Okej, låter bra

Nae har en vanlig enkel din spelare nu men tänker byta upp mig till en med usb,bluetooth och sånna finesser. Har nämligen beställt en pioneer fh-p80bt
har du en vanlig enkel DIN så vet jag inte hur det ser ut, har bara sett 850 med dubbel DIN.
Mvh Tommy
Jag antar att det suttit en dubbeldin där tidigare eftersom det är volvo orginal kontakter bakom stereon, inte iso. Sedan har tidigare ägare bara klippt och gjort massa konstigt för att då det att fungera och låta. Kommer göra om allt när jag får nya stereon.
Det är dubbel din uttag från början bara det att när man sätter i en enkel din så sätter man dit ett fack under stereon annars är allt precis samma.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.