Update 25/3Tjenare
Ihelgen har det varit varierande arbetseffektivitet då det har hittats på lite grejjer med gubbarna i garaget samt stött på lite motgångar, Kan bli ganska stora förändringar i chassiväg efter helgens mek men det återstår att se. förklarar läget nedanför:
![http://www.gatbilar.se/galleries/20/3/4f6f878729103.JPG]()
Eftersom jag fått plattorna så drog jag igång på lördagkvällen och slipade ner kittet och slipade ur så att man kunde få igenom coiloverns bult cirkel till att börja med så man får plattan rätt

![http://www.gatbilar.se/galleries/236/3/4f6f881ac2eb7.JPG]()
Renslipat och dags för provmontering, detta innan nånting svetsas då såklart

![http://www.gatbilar.se/galleries/65/3/4f6f85d25b492.JPG]()
Här är plattorna jag fick tillverkade för tornen, monterade dit dom och satte in coilovern underifrån
![http://www.gatbilar.se/galleries/642/3/4f6f84d18e8bd.JPG]()
Hängde upp bärarmen snabbt och pillade dit ett nav samt på med en fälg för att se höjden, och här kom nyheterna som en snöboll i skrevet...
![http://www.gatbilar.se/galleries/363/3/4f6f86431137e.JPG]()
Bilen är hög som en suv i lägsta läget, har 1dm mellan fälgkant och skärmkant med fullt ihopskruvad coilover...
![http://www.gatbilar.se/galleries/853/3/4f6f86e81b8f1.JPG]()
Man kan korta "sleeven" max 40 mm och det räcker inte riktigt till för vad jag vill nå med detta, kan även flytta infästningarna uppåt för att nå en ännu lägre setup men om jag gör detta kommer stötdämparen sticka ner såpass mycket att de kommer ta i länkarmen...
Eftersom coilovern inte sjunker ihop så mkt när jag kör såpass hårt som jag har tänkt så innebär det att bilen kommer inte kunna bli så låg som jag hoppades på utan att få stora problem.
Så som det ser ut nu kommer jag inte kunna lösa detta på ett försvarbart sätt då det kommer kosta för mycket tid och moddas allt för mycket. Inväntar dock svar på om de finns kortare sleeves att köpa separat samt vad dessa kostar, Är dessa för dyra så kommer fallet troligen läggas på H&Rs chassi kit som är gjort för Nurburgrings gt slinga, detta är dock inte ställbart men är riktigt rejäla grejjer som folk har kört med bra resultat! Men detta får jag mer konkreta svar på under veckan, just nu känns det lite tungt men vi får se vad som sker...
Imorgon ska jag se till att ta kontakten med pulverlackeraren för att kunna få besked när grejjerna kan lämnas in till honom och va de handlar om för pengar! så imorgon ska de förberedas lite andra små grejjer för lack.
hörs imorgon
mvh stångberg