någon som vet nån billigt, typ 3 stjärnor hotell i centrala göteborg? ett krav är att den är nära till avenyn bara.
var i köpenhamn förra helgen och då hittade vi en hotell (3 stjärnor) mitt i stan, fick betala 1000sek för en dubbelrum och då var frukost också med. Var skitnöjd! Nån som känner till nåt liknande i gbg?
I somras åkte jag och tre polare ner till Gbg och då fixade vi 2st dubbelrum för 3k på Gothia Towers inkl. frukost och Göteborgspasset 72h.
Det tog 5-10 min att gå till avenyn och skulle man inte orka det så gick det spårvagnar varje kvart utanför hotellet.
Rekommenderas!
Ska bo på Gothia nästa vecka oxå.. det är alltså inte så långt till avenyn..? Spårvagn vet i fan om vi vågar åka.. vet man ju inte vart man hamnar
Ska det inte finnas ngt 5våningars shoppingcenter i närheten oxå..? Nordstan?
Jo, men de e inte riktigt 5 våningar det är snarare 3 :p fast beror ju på om du räknar P-huset, det e 8 våningar
Ok.. hakar på tråden lite.. Tips på hur man kan fördriva tiden där nere..? Ska vara där hela veckan och känns lite dumt att bara sitta på hotellet o glo.. Liseberg är ju som bekant stängt under vardagarna så. Inge ut o supa o så, för jag måste häva mig upp kl 6 varje morgon
någon som vet nån billigt, typ 3 stjärnor hotell i centrala göteborg? ett krav är att den är nära till avenyn bara.
var i köpenhamn förra helgen och då hittade vi en hotell (3 stjärnor) mitt i stan, fick betala 1000sek för en dubbelrum och då var frukost också med. Var skitnöjd! Nån som känner till nåt liknande i gbg?
tack på förhand
www.booking.com, välj svenska som språk. Jag har använt det flera gånger och det funkar kanon.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Ska bo på Gothia nästa vecka oxå.. det är alltså inte så långt till avenyn..? Spårvagn vet i fan om vi vågar åka.. vet man ju inte vart man hamnar
Ska det inte finnas ngt 5våningars shoppingcenter i närheten oxå..? Nordstan?
Jo, men de e inte riktigt 5 våningar det är snarare 3 :p fast beror ju på om du räknar P-huset, det e 8 våningar
Ok.. hakar på tråden lite.. Tips på hur man kan fördriva tiden där nere..? Ska vara där hela veckan och känns lite dumt att bara sitta på hotellet o glo.. Liseberg är ju som bekant stängt under vardagarna så. Inge ut o supa o så, för jag måste häva mig upp kl 6 varje morgon
Det finns mängder av museer i stan Sjöfarts museet är intressant t.ex, Ta en tur i slottskogen härligt att bara promenera där om man inte har nåt för sig och vädret tillåter, åk på sightseeing med spårvagn njut av gbgs vackra förorter , shoppa i Nordstan, gå på bio Botaniska trägården, universeum. Strosa i stan kolla på människor. Finns massa å göra om man vill
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Avalon har ju ett nytt hotell precis jämte saluhallen i gbg Vet inte om de finns billiga rum där dock så du får ringa och fråga. Mer centralt kommer du nog inte iaf!