16 september 2008
Trådstartare
Hejsan har just nu inte gjort större ändringar på inredningen mer än dvd skärm och mätare i astolpen. har trä inredningen orginal men funderar på om det skulle vara snyggt att måla högtalar gallren och fläkt gallren silvriga, vad tror ni om det???

Speedparts That´s why.......