tja min polare har en Audi A6 2006 års mod köppte den när den va ny och han har börjat intressera sig för styling har kommit med lite förslag men jag har ingen susning va som finns till så nya modeller nån som har tipps förslag på för att hans bil inte blir så gubbig och mer sportig
de tipps jag tycker är minst 20" fälgar allat under ser så litet ut på den fet bilen sen xenon tona rutor sänka den men sen komm jag inte på nå mer, vilka fälgar är snyggast?
Som du har skrivit så fälgar o sänkning osv. RS6 grill, RS6 speglar, rensa emblem på bakluckan, svarta ringar i grillen. S-Line framkofångare är bra snyggare än denna, S6 dimljus. Finns mycket
Som du har skrivit så fälgar o sänkning osv. RS6 grill, RS6 speglar, rensa emblem på bakluckan, svarta ringar i grillen. S-Line framkofångare är bra snyggare än denna, S6 dimljus. Finns mycket
kolla på www.molway.com det e väl 5*112 på en sån där. 20 ser riktigt nice ut när den kommer närmare jorden. Varför inte luftfjädring? Då ser blien fet ut när dom står och blir fullt körbar. Sen så som dom andra skriver lite RS6 och S6 prylar räcker. Vad ni än gör sätt för fan inte på nått stort jävla kjolpaket så den ser ut som nä japsräcer ut enkel och stilren styling.