6833
Sök

oldsmobile ninety eight

811 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
Hejsan jag undrar om någon vet någon som äger eller möjligen har bilder på en sådan bil som jag har i mitt galleri?  skulle vara kul att få se. finns bara 3 i sverige av just den bilen   det är en -71  men även andra likadana är intressanta

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

811 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
jo sökfuntionen funkar..

finns ingen 71 på garaget

Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.

neckwomen_88
18 september 2008
har inte oldsmobile någon klubb i sverige?  dessa klubbar tex "camaro club of sweden" "trans am club of sweden" brukar sitta på en jäkla massa info, en del har också register på vilka bilar som finns (även de som inte är medlemmar...)

annars är det väl google, blocket etc som gäller...

811 Inlägg
19 september 2008
Trådstartare
det är just 71orna jag är intresserad av

811 Inlägg
19 september 2008
Trådstartare
den har inte samma kofångare,  bilden ser inte ens ut att vara tagen i sverige

Sök