LuCiiifer skrev:Vad ska man ha för fälgar på en röd bil?har tänkt lite men säger som så.. Röd bil=vita fälgar, Svart bil= Cromade, Ljusa bilar=svart fälgar....nån som håller med elelr har några andra förslag?
Bjork skrev:LuCiiifer skrev:Vad ska man ha för fälgar på en röd bil?har tänkt lite men säger som så.. Röd bil=vita fälgar, Svart bil= Cromade, Ljusa bilar=svart fälgar....nån som håller med elelr har några andra förslag?Röd bil: Vita fälgar, svarta fälgar (gärna med röd kant) Std. SilverSvart bil: Chrome, svart centrum med polerad kant, Std. SilverLjusa bilar (typ vit, silver): Svart centrum med polerad kant (typ min) Std. Silver.Min åsikt, fler håller säkert med?! Mvh
DusanMandick skrev:dom här ska du ha OZ RACING Rally Asfalto, http://www.oz-racing.de/webimgoz6/2007/ … to.eps.jpg