Nu har jag vatt och kollat och kollat på kärran fan vad den e go att ratta kommer bli skit bra, nässtan ingen rosst alls under men när jag hadde lekt med kryckan på åkern så tappade jag ljuddämparen men men den ska endå inte vara där sen . Lite billder blev det iaf
Kapa bakom B stolpen och bygg ett stort flak istället. Vore stenhårt!
Absolut! Det hade jag gjort. och ingen jäkla EPA vägg heller. Kapa rakt ner! som på en vanlig pickis! Min far har en gammal Volvo 200 serien ambulans hemma med en rak turbo diesel 6a i den. Lååååångt flak skulle det bli på den! Är sååååå sugen på att slita till med rondellen! OOPS pappa! Tack nu gör jag en frän jäkla pickis av den! Synd bara för den gick igenom bes utan anmärkning så den är värd en slant.
Kapa bakom B stolpen och bygg ett stort flak istället. Vore stenhårt!
Absolut! Det hade jag gjort. och ingen jäkla EPA vägg heller. Kapa rakt ner! som på en vanlig pickis! Min far har en gammal Volvo 200 serien ambulans hemma med en rak turbo diesel 6a i den. Lååååångt flak skulle det bli på den! Är sååååå sugen på att slita till med rondellen! OOPS pappa! Tack nu gör jag en frän jäkla pickis av den! Synd bara för den gick igenom bes utan anmärkning så den är värd en slant.
hahaha det hade blett ett fint bygge, om jag får framm matrial till att byga en rak " vägg " istället för att använda bakluckan så göra jag det. kanske man kan ta en volvo lucka och trycka dit? Går ju endå rakt ner, och där e redan en ruta. Får bli en runda till skroten ( gammla jobbet ) och tigga till sig en sådan