4590
Sök

Golf III ideér

259 Inlägg
21 september 2008
Trådstartare
#1
Hallå

Nu är det helt stopp i huvudet på mig.
Jag skulle vilja ändra på bilen lite, men kommer inte på några ideér längre:/
Står helt still, Kommer på fälgar och kjolpaket bara.
Men inredning och så lite annat smått är det stopp för.

Så om någon kan komma på vad man kan göra så vill jag gärna få ideér och tips osv osv:)

Kika på bilen genom min profil:)

Tacksam för svar med ideér och sånt:)

NoFuckNoRide

517 Inlägg
21 september 2008
#2
En vr6-läpp skulle sitta fint smile


280 Inlägg
21 september 2008
#3
du kan ju alltid hålla lite koll på mig tongue


259 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#4
ErikAxelsson skrev:
En vr6-läpp skulle sitta fint smile

okej=) ska kika om jag hittar någon=)

NoFuckNoRide

259 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#5
m1ck3h skrev:
du kan ju alltid hålla lite koll på mig tongue

hehe jaa ja gör ju det:P men det går ju så lååååååååååååååååååångsamt för ditt projekt;)

NoFuckNoRide

259 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
#6
Sam176 skrev:
Det finns massor av idéer du kan göra med din Golf MK3 smile
Sidokjolar, vr6-läpp, coilovers, kjolpaket och såna grejer smile Men det beror på om du har tid och pengar såklart tongue Du kan ju ha sportpedaler och sportratt också wink

//Sam

joo de finns de:P men det stog stopp i hjärnan på mig alltså:P kjolpaket och fälgar ska ja ha iaf=) sen har ja ju riktiga sänkfjädrar på, sen sportratt:)
Funderar på typ svart/vitt i detaljerna inne i bilen:)
men typ röd belysning:)

NoFuckNoRide

16 197 Inlägg
22 september 2008
#7
Sam176 skrev:
Det är ju några bra förslag du har big_smile Men när det gäller fälgar så rekommenderar jag att ha minst 17"

//Sam

saken e bara den att kör du me större än 16" så blir de såååå mycke slöare..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Körv
3 535 Inlägg
22 september 2008
#8
evilaudio skrev:
Sam176 skrev:
Det är ju några bra förslag du har big_smile Men när det gäller fälgar så rekommenderar jag att ha minst 17"

//Sam

saken e bara den att kör du me större än 16" så blir de såååå mycke slöare..

16" är perfekt. Men som sagt, mer än det så är de slöööööööööött.

Hade en diesel

Truckdriving Man

16 197 Inlägg
22 september 2008
#9
decib3L skrev:
evilaudio skrev:
Sam176 skrev:
Det är ju några bra förslag du har big_smile Men när det gäller fälgar så rekommenderar jag att ha minst 17"

//Sam

saken e bara den att kör du me större än 16" så blir de såååå mycke slöare..

16" är perfekt. Men som sagt, mer än det så är de slöööööööööött.

Hade en diesel

ja har ju 18" på min jetta GTX å de blir en STOR skillnad i accs när ja sätter på mina 15"-

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Körv
3 535 Inlägg
22 september 2008
#10
evilaudio skrev:
decib3L skrev:
evilaudio skrev:

saken e bara den att kör du me större än 16" så blir de såååå mycke slöare..

16" är perfekt. Men som sagt, mer än det så är de slöööööööööött.

Hade en diesel

ja har ju 18" på min jetta GTX å de blir en STOR skillnad i accs när ja sätter på mina 15"-

haha, min mk1a är hyffsat pigg med 13"..

Jag vill nog inte veta hur den skulle vara med 17" big_smile (svårt att få på visserligen)

Truckdriving Man


Sök