21 september 2008
Trådstartare
Hallå
Nu är det helt stopp i huvudet på mig.
Jag skulle vilja ändra på bilen lite, men kommer inte på några ideér längre:/
Står helt still, Kommer på fälgar och kjolpaket bara.
Men inredning och så lite annat smått är det stopp för.
Så om någon kan komma på vad man kan göra så vill jag gärna få ideér och tips osv osv:)
Kika på bilen genom min profil:)
Tacksam för svar med ideér och sånt:)
NoFuckNoRide