22 september 2008
Trådstartare
Hej allihopa! Skall bli spännande att se om man kan få lite tips härifrån. Skall till våren införskaffa en Mercedes SLK 230. Jag är lite orolig, handen på hjärtat så tycker nog dom flesta, hmm, SLK, lite tjejbil kanske.. Tänkte för att inte riskera att köra runt i en tjejbil och ragga på tjejer tuffa till den lite. Kan i stort sett ingenting om styling, men är väldigt nyfiken på det. Hade tänkt sänka den aning och sätta på lite schyssta fälgar, hade tänkt ge 8-1200 för 4 fälgar, vad får man då till denna bil? En annan grej jag är riktigt sugen på, som jag aldrig har sett, eller ens hört talas om, är att montera in en gps i panelen, alltså inte en sån man klistrar fast i rutan, utan en det skall se ut som att den mer eller mindre är fabriksmonterad. Någon som har nått spännande tips? Allt är välkommet! Tack på förhand..