1970
Sök

Skador

Faster than the speed of night
118 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Har ni någongång kört på någon annan bil, tex på en parkeringsplats att man backar ut eller så, och inte märkt, eller även ni som märkt oså, och sedan har någon hört av sig om det att ni skulle ha kört på dennes bil? En sån typ av skada blir väl samma som smitning va? Känns som jag förklarar på grekiska men..
Men om man inte sett/känt att man skulle ha backat på så kan man väl inte stå som smitare? Har din bil blivit påbackad eller att du backat på någon annans? Följder? smile
Senast redigerat av Duckiie (23 september 2008)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 september 2008
Räknas som smitning.

Men känner man inte av att man rärt en annan bil, så brukar skadorna inte vara knappt synbara.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Skaune
23 september 2008
Det låter mer som om du själv hamnat i denna situation nyligen? wink

VW-nörd?
4 332 Inlägg
23 september 2008
Haha, busted? tongue Gör om rubriken kanske annars låser dom skiten...
De räknas som smitning iaf. Kort ryker rätt ofta p.g.a. smitningar, men parkeringsskador vet ja inte om de e så griniga att de tar de.

118 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Axor skrev:
Det låter mer som om du själv hamnat i denna situation nyligen? wink

Nej det har jag inte men lite nyfiken bara smile

Skaune
23 september 2008
ja här hemma där jag bor ska alla TVUNGET stå på vår gata, och får de inte plast gör dom plats! tyvärr, men här e väldigt många som inte drar sig för o backa in i nån annans bil, istället för o parkera en gata bort där det nästan alltid finns stora lediga luckor...

118 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Axor skrev:
ja här hemma där jag bor ska alla TVUNGET stå på vår gata, och får de inte plast gör dom plats! tyvärr, men här e väldigt många som inte drar sig för o backa in i nån annans bil, istället för o parkera en gata bort där det nästan alltid finns stora lediga luckor...

Okej vad dåligt och slappt.

Sök