Rasist mot rasister..

pimpad740
25 september 2008 · 812 Inlägg

Audi_powah skrev:

Hamilton skrev:

Audi_powah skrev:

bra skrivet, exakt så ligger det till. . men tyvärr är det inte många som ser så på den saken hmm

Hur gör vi med rasister som inte begår brott då utan är helt vanliga Svensson med dom 3 V:na?

3 V= Villa,Volvo och Vove

finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

jo då klart de finns de att vara rasist är igentligen bara en åsikt att man inte tycker om invandrare och andra kulturer.  men så länge en "rasist lr nasist" begår brott så är dom ju inte bätre än bin laden i mina ögon,

man lever bara en gång..
Volvo 762 T5R "2dr Widebody" (1985)
Audi_powah
25 september 2008 · 1 515 Inlägg

DoT skrev:

Audi_powah skrev:
..finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

öööh, va? roll

har jag fel? tongue jag har iaf aldrig sätt en svensson vara rasistiskt hmm

- för mig, så är en svensson = svensson, och en rasist = rasist, kan inte mixa ihop de :p
- eller så är det bara jag som är lite crazy at the moment?big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
p0wni
25 september 2008 · 49 Inlägg

te_wik skrev:

p0wni skrev:
Förstår inte titeln. "rasist mot rasister"... Du menar att dem som sjöng låten, och resten av folket i studion utövar någon sorts rasism mot rasister? hur funkar det?.. förklara.

Tror han menar att rasister är en folk grupp.... och därmed visar de avsky mot en "folkgrupp"

Mvh Tommy

Rasister är ingen folkgrupp. Så det håller inte, vill fortfarande att TS förklarar topictiteln.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism . Vidrigt! de förtjänar inget bättre än den "nedvärderade" låten!!

- "Ställ dig sist i kön för helvete"
- "Jag stod där nyss, men det var så jävla tråkigt"
Audi_powah
25 september 2008 · 1 515 Inlägg

pimpad740 skrev:

Audi_powah skrev:

Hamilton skrev:

Hur gör vi med rasister som inte begår brott då utan är helt vanliga Svensson med dom 3 V:na?

3 V= Villa,Volvo och Vove

finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

jo då klart de finns de att vara rasist är igentligen bara en åsikt att man inte tycker om invandrare och andra kulturer.  men så länge en "rasist lr nasist" begår brott så är dom ju inte bätre än bin laden i mina ögon,

hmm, good point smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
pimpad740
25 september 2008 · 812 Inlägg

Audi_powah skrev:

DoT skrev:

Audi_powah skrev:
..finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

öööh, va? roll

har jag fel? tongue jag har iaf aldrig sätt en svensson vara rasistiskt hmm

- för mig, så är en svensson = svensson, och en rasist = rasist, kan inte mixa ihop de :p
- eller så är det bara jag som är lite crazy at the moment?big_smile

så länge du har en neggativ inställning mot tex invandrare och andra kulturer så är ju faktist en rasist hur man än vrider och vänder på de. vem som hällst kan vara rasist även fast man inte tror de men de fins ju alltid något hos andra länder man stör sig på och då oavsätt så drar man hela bunten över än kant. men kan tex inte bara hata bin laden för att han är helt slut i huven de är ju inte bara han de är en stor del av folket som var med på de han höll på med. lika så hittler. men än sak jag inte förstår är hur fan kan svenska rasister å nazisten älska hitler? han va ju för fan tysk å inte svensk tongue dom talar ju imot sig själva en hel del tongue

man lever bara en gång..
Volvo 762 T5R "2dr Widebody" (1985)
te_wik Forummoderator
25 september 2008 · 12 813 Inlägg

p0wni skrev:

te_wik skrev:

p0wni skrev:
Förstår inte titeln. "rasist mot rasister"... Du menar att dem som sjöng låten, och resten av folket i studion utövar någon sorts rasism mot rasister? hur funkar det?.. förklara.

Tror han menar att rasister är en folk grupp.... och därmed visar de avsky mot en "folkgrupp"

Mvh Tommy

Rasister är ingen folkgrupp. Så det håller inte, vill fortfarande att TS förklarar topictiteln.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism . Vidrigt! de förtjänar inget bättre än den "nedvärderade" låten!!

nej det vet jag, men efter som det är en grupp med människor kallas det fel i folkmun, av okunniga.
en grupp med folk = folkgrupp, har vissa fått det till.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
jonesono Personal- och beteendevetare
25 september 2008 · 1 082 Inlägg

pimpad740 skrev:

jonesono skrev:

pimpad740 skrev:
den där "gruppen"  tror ja skulle forska lite mer ang rasister. för enligt dom så om man är rakad så är man rasist men en skinhead är inte rasist även om folk tycks tro de. lika så dom som påstår att nsf är rasister dom kanske skulle kolla in deras hemsida lite nogrannare och kolla vad dom står för. blir så jävla trött på de där. nsf vill få bort kriminaliteten i sverige och dra ner på invandringen och de är väl inte så konstigt för hur många kommer inte hit och gör massa skit bara. har träffat flera svartskallar i mitt liv som faktist är vättiga men har stött på fler som bara förtjänar ett nack skott men de e likadant men svenskar.  nä sånna som är skl nsf medlemmar å rasister å begår brott är lika mycket värda som en invandrare som våldtar en liten flicka i parken så ser ja de.

Vänta nu! Försöker du tuta i oss att nsf består av "vettigt" folk?

ja faktist. trot lr ej men så ligger de till men när folk hör namnet nsf så tänker dom på nazister å rasister men de ända dom vill förekomma är ett brotts fritt samhälle. men sen att svensson är så dum å tror på va media säger utan riktigt underlag om vad dom snackar om så blir de ju mkt rykten som tyvärr är svåra att försvinna tackvare röt eggen som finns.

Och vissa anser att sd är "rumsrent"...
Det finns också dem som går till originalkällan för att ta reda på hur det egentligen ligger till med dessa grupperingar, tänk på det.
Det är just "normaliseringen" av dessa grupper som är det värsta momentet, när rasismen flyttar in i var och var annans vardagsrum pga okunskap. För det är precis det kontentan av dessa grupper handlar om, okunskap. Varför tror du medelåldern i grupper som dessa ligger kring 15-30 år, i huvudsak män (ibland med diskuterbart förflutet), anknytningar till "värre" grupper och som i regel kommer ifrån familjer med vad man i alla fall förr kallade för arbetarbakgrund?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Audi_powah
25 september 2008 · 1 515 Inlägg

pimpad740 skrev:

Audi_powah skrev:

DoT skrev:

öööh, va? roll

har jag fel? tongue jag har iaf aldrig sätt en svensson vara rasistiskt hmm

- för mig, så är en svensson = svensson, och en rasist = rasist, kan inte mixa ihop de :p
- eller så är det bara jag som är lite crazy at the moment?big_smile

så länge du har en neggativ inställning mot tex invandrare och andra kulturer så är ju faktist en rasist hur man än vrider och vänder på de. vem som hällst kan vara rasist även fast man inte tror de men de fins ju alltid något hos andra länder man stör sig på och då oavsätt så drar man hela bunten över än kant. men kan tex inte bara hata bin laden för att han är helt slut i huven de är ju inte bara han de är en stor del av folket som var med på de han höll på med. lika så hittler. men än sak jag inte förstår är hur fan kan svenska rasister å nazisten älska hitler? han va ju för fan tysk å inte svensk tongue dom talar ju imot sig själva en hel del tongue

sant, men då är väll alla lite "små-rasistiska" utav sig? eftersom nästan alla har vissa fördomar ang blattar/svennar osv.

- jaadu, de kanske tror att han var svensk eller ngt tongue big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
25 september 2008 · 3 404 Inlägg

Har killen inget bättre att komma med än att rassar har små kukar så kan han väll likförbaskat hålla käft? Så oerhört töntig och barnslig text, sånt vinner man inget på (möjligtvis en smäll) samt sjunker fullständigt ned till "deras" nivå i mina ögon.

Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
jonesono Personal- och beteendevetare
25 september 2008 · 1 082 Inlägg

Audi_powah skrev:

Hamilton skrev:

Audi_powah skrev:

bra skrivet, exakt så ligger det till. . men tyvärr är det inte många som ser så på den saken hmm

Hur gör vi med rasister som inte begår brott då utan är helt vanliga Svensson med dom 3 V:na?

3 V= Villa,Volvo och Vove

finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

Välkommen till verkligheten...

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
Audi_powah
25 september 2008 · 1 515 Inlägg

jonesono skrev:

Audi_powah skrev:

Hamilton skrev:

Hur gör vi med rasister som inte begår brott då utan är helt vanliga Svensson med dom 3 V:na?

3 V= Villa,Volvo och Vove

finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

Välkommen till verkligheten...

tack? tongue

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Hamilton
25 september 2008 · 8 873 Inlägg

Audi_powah skrev:

DoT skrev:

Audi_powah skrev:
..finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

öööh, va? roll

har jag fel? tongue jag har iaf aldrig sätt en svensson vara rasistiskt hmm

- för mig, så är en svensson = svensson, och en rasist = rasist, kan inte mixa ihop de :p
- eller så är det bara jag som är lite crazy at the moment?big_smile

Vilken värld lever du i...?
Helt vanliga Svensson är den största gruppen av "rasister" dom varken hörs eller syns....
Bara missanpasade gaphalsar som hörs och syns, för det mesta har dom ingen aning om varför dom är det...
Men Svensson har svar på tal och kan även argumentera för sin sak.

Senast redigerat av Hamilton (25 september 2008)

Fotograf på tierpidag.se
Audi_powah
25 september 2008 · 1 515 Inlägg

Hamilton skrev:

Audi_powah skrev:

DoT skrev:

öööh, va? roll

har jag fel? tongue jag har iaf aldrig sätt en svensson vara rasistiskt hmm

- för mig, så är en svensson = svensson, och en rasist = rasist, kan inte mixa ihop de :p
- eller så är det bara jag som är lite crazy at the moment?big_smile

Vilken värld lever du i...?
Helt vanliga Svensson är den största gruppen av "rasister" dom varken hörs eller syns....
Bara missanpasade gaphalsar som hörs och syns, för det mesta har dom ingen aning om varför dom är det...
Men Svensson har svar på tal och kan även argumentera för sin sak.

- Om de varken syns eller hörs, vad gör de för nytta för deras "rasistiska-grupp" elr vad man kan kalla det.
Riktigt grova rasister vill väll få sin/a röster hörda?

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
DoT Häst
25 september 2008 · 1 099 Inlägg

TenZer skrev:
Har killen inget bättre att komma med än att rassar har små kukar så kan han väll likförbaskat hålla käft? Så oerhört töntig och barnslig text, sånt vinner man inget på (möjligtvis en smäll) samt sjunker fullständigt ned till "deras" nivå i mina ögon.

Exakt!
Som sagt, endast för att provocera..hmm

Än är inte den sista idioten född..
Hamilton
25 september 2008 · 8 873 Inlägg

Audi_powah skrev:

Hamilton skrev:

Audi_powah skrev:
har jag fel? tongue jag har iaf aldrig sätt en svensson vara rasistiskt hmm

- för mig, så är en svensson = svensson, och en rasist = rasist, kan inte mixa ihop de :p
- eller så är det bara jag som är lite crazy at the moment?big_smile

Vilken värld lever du i...?
Helt vanliga Svensson är den största gruppen av "rasister" dom varken hörs eller syns....
Bara missanpasade gaphalsar som hörs och syns, för det mesta har dom ingen aning om varför dom är det...
Men Svensson har svar på tal och kan även argumentera för sin sak.

- Om de varken syns eller hörs, vad gör de för nytta för deras "rasistiska-grupp" elr vad man kan kalla det.
Riktigt grova rasister vill väll få sin/a röster hörda?

Ja genom val vart 4e år.

Senast redigerat av Hamilton (25 september 2008)

Fotograf på tierpidag.se
newBadboy
25 september 2008 · 340 Inlägg

FireTraXX skrev:

Audi_powah skrev:

FireTraXX skrev:
Och så börjar en sån här diskussion igen.
Rasister är dumma i huvudet och blattar är snyltare.
Så då var det sagt...

"blattar är snyltare, fan menar du med det?". . drar alla över en kam?

1. Det hade skrivits av någon annan till sist.
2. Ungerskt blod, jag får säga blatte hur mycket jag vill. tongue

Då har jag bara ett svar åt dig...

Lofasz a segedbe... haha skojar mest var bara tvungen

FireTraXX DFFL
25 september 2008 · 9 020 Inlägg

newBadboy skrev:

FireTraXX skrev:

Audi_powah skrev:
"blattar är snyltare, fan menar du med det?". . drar alla över en kam?

1. Det hade skrivits av någon annan till sist.
2. Ungerskt blod, jag får säga blatte hur mycket jag vill. tongue

Då har jag bara ett svar åt dig...

Lofasz a segedbe... haha skojar mest var bara tvungen

Bazd meg az anyadat. big_smile (Jag är inte speciellt duktig på Ungerska, men lite förstår jag smile)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
25 september 2008 · 5 753 Inlägg

smart att göra en sån låt, sjönga den i radio och lägga ut på youtube osv, jag menar det rasisterna lär ju ta illa vid och blir arga, så dom som sjönger måste ju nästan utsätta sig själv för fara för arga rasister vill man inte direkt ha att göra med smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
25 september 2008 · 1 300 Inlägg

Audi_powah skrev:

Hamilton skrev:

Audi_powah skrev:

bra skrivet, exakt så ligger det till. . men tyvärr är det inte många som ser så på den saken hmm

Hur gör vi med rasister som inte begår brott då utan är helt vanliga Svensson med dom 3 V:na?

3 V= Villa,Volvo och Vove

finns väll inga rasister som inte begår brott?
- "svensson" familjerna brukar ju vara helt normala människor, de har säker en massa fördomar om en hel del saker ( så som vi alla har )

- man kan jue inte vara en rasist och även vara en svensson big_smile det är väll jätte ovanligt isf

Måste man byta efternamn från Svensson till något annat om man är rasist också? Rolig kommentar.

I do it my way
Jonte13-59-68 The Listener
25 september 2008 · 279 Inlägg

Vilken jobbig tråd...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang