25 september 2008
Trådstartare
tjena jag har lite funderingar angående lackering av bil.
1. vilket ställe skall man vända sig till om man vill lämmna in bilen på lack som e bra och bra i pris.?
2.om man ska göra det själv finns det nått bra sätt när man ej har garage elr andra hjälpmedel?
en som undrar....