3817
Sök

Sportstol i s40

SkenLaddRacing
130 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#1
hej,Har köpt en sportstol (sparco) vill montera in den i min daf någon som har gjort detta please give me tips hur man gör det?. Om bilder finns hur eran montering är gjord vänligen lägg upp de när ni svara. Tack så länge.

SkenLaddRacing

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
28 september 2008
#2
Du får ta underredena från orginalstolarna och göra lite egna fästen till de nya stolarna. x40 är rätt smal så jag har för mig att man behöver ha rättså smala stolar för att få in dem med. Men kika in på www.x40nordic.com finns flera som har satt sportstolar i s40 där.


SkenLaddRacing
130 Inlägg
28 september 2008
Trådstartare
#3
okey tack;)...får ta en titt på x40 klubben's hem sida

SkenLaddRacing


Sök