28 september 2008
Trådstartare
hej,Har köpt en sportstol (sparco) vill montera in den i min daf någon som har gjort detta please give me tips hur man gör det?. Om bilder finns hur eran montering är gjord vänligen lägg upp de när ni svara. Tack så länge.
SkenLaddRacing