4190
Sök

Bredbandsbolaget.

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
18 februari 2006
Trådstartare
Tja!

Tänkte kolla om det är någon som har blivit överflyttade från Bostream till Bredbandsbolaget i samband med sammanslagningen?

I så fall har ju de flesta blivit lovade en höjd hastighet utan extra kostnad, vilket i mitt fall skulle bli 8Mbit.
Först fick jag reda på att jag skulle bli uppgraderad vecka 38, 2005. Men dom har hela tiden skjutit upp de med någon månad. De sista jag hörde va att jag skulle få de i slutet av Februari 2006. Så de återstår att se.

Annledningen till att jag skriver detta inlägg är för att se om det är någon mer som har råkat ut för detta? Börjar bli trött på att bli lovade saker som jag inte får.

Jag kan inte heller säga upp de för då mister jag min plats i telestationen, vilket innebär att jag blir utan bredband helt. sad

Ha de gött! wink

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
18 februari 2006
de låter ju inge vidare kul.... ring och telefon trakasera dom DAGLIGEN:D

och skrik BREDBAND BREDBAND BREDBAND i luren:D hehe nä kasnke lite överdrivet.. men ring och pusha på lite, dagligen
Senast redigerat av Malm3n (18 februari 2006)

Team Insane Racing

2 122 Inlägg
18 februari 2006
Malm3n skrev:
de låter ju inge vidare kul.... ring och telefon trakasera dom DAGLIGEN:D

och skrik BREDBAND BREDBAND BREDBAND i luren:D hehe nä kasnke lite överdrivet.. men ring och pusha på lite, dagligen

det funkar faktiskt...

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Carpenter
310 Inlägg
18 februari 2006
Det gör det faktiskt som sagt! fick vänta 2 veckor extra på mitt efter 3 dar krävde jag en tillfällig inloggnings kod! smile

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
19 februari 2006
BREDBANDSBOLAGET är ju rena skämtet på kundnivå, man måste upp i lednings nivå, innan knapaprna börjar tryckas å det äntligen händer något!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

8 156 Inlägg
19 februari 2006
Har man bara dom rätta kontakterna så wink
Sen så gäller det att trycka på dom rätta knapparna.
Tjat hjälper inte alltid, det är bättre att vara vänlig mot dom som sitter i supporten och försöka få ett direktnummer till teknikerna wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

391 Inlägg
19 februari 2006
du ska se om man ringer in arg som fan - så blir man behandlad därefter ( Exakt efter reglerna absolut inget mer)

Däremot om man ringer in jätte trevlig  så har du 1:a klass service!

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
19 februari 2006
Trådstartare
Mitt problem är ju att dom ska uppgradera telestationen innan jag får min bredbandshastighet höjd. De roliga är att de finns redan en massa olika levernatörer som kan ge mig mycke högre bredband. Typ Telia med sina 24Mbit. Så de blir nog te å ringa bossen och fråga vad det är som händer. Och ni som säger att man ska gapa och skrika håller jag med men då kan jag nog räkna med extra lång väntetid tyvärr. sad De brukar funka bättre om man är vänlig men bestämmd... wink

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Sök