Göteborg!

Tengu1969
19 februari 2006 · 1 396 Inlägg

Någon som vet några öde skogsvägar som man kan köra lite rally på i göteborgs området??

Hittade en hur grym "rally" väg som helst tills jag kom en bit så stod det 43 miljarder poliser där, var visst något hundtränings ställe.....

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
spunk_totte VD / SPRINGPOJK
19 februari 2006 · 605 Inlägg

NiclasT skrev:
Någon som vet några öde skogsvägar som man kan köra lite rally på i göteborgs området??

Hittade en hur grym "rally" väg som helst tills jag kom en bit så stod det 43 miljarder poliser där, var visst något hundtränings ställe.....

Gissar att du var i Örgryte!

Åk till SVartedalen utanför Kungälv, där har du mil på mil på mil av skogsväg, å massa trevliga sjöar!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!
Hummer H3 (2006)
Freke
19 februari 2006 · 51 Inlägg

Jo men där skall man fiska inte köra rally..Det är för fint i svartedalen för att köra sönder den naturen. Örgryte??? öööö???? Vad jag vet så är det inte så mycket skog man kan köra i där.. Men du har ju Delsjön om du vill springa, rida osv. Så om du gissar på Örgryte så skulle jag vilje veta vart.  Men ut mot landvetter hållet så finns det en del vägar. Men ev så möter du nån bonne på sin traktor så ta det lungt

toXXy Kanonsnubbe
19 februari 2006 · 168 Inlägg

Ja i Svartedalen är det inte så bra att köra rally, iaf inte på våren o sommaren och hösten, fullt av svamplockare där dumt o köra på dom big_smile

Saabnorden lastbils chaffis......
19 februari 2006 · 299 Inlägg

hahaha grymmt forum!!! har varit och rejsat lite i svarte dalen när jag hade offrod mc.... grymt som fan skönt ställe........ rejsade dit tog en fika i skogen njöt av naturen......rejsade tillbaka....... men som sagt lite dumt att köra på svamp plockare..... men vafan se till att bilen låter mycke så de hinner flytta sig!!!!!! big_smile annars vet ja inge i närheten av götet får la ut och leta lite .......

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
Saabnorden lastbils chaffis......
19 februari 2006 · 299 Inlägg

btw kör man på etanol som jag gör så gör man ju naturen en tjänst redan nu och man skulle ju kunna säga att man rejsar för att hålla naturen öppen och levande smile hahahahaha

i wish my lawn was emo so it would cut itself!
fire_wizard Avstängd
19 februari 2006 · 185 Inlägg

passa på uppåt sjuntorp/lilla edet trakten... där är mycket småvägar..

Lusen
6 mars 2006 · 229 Inlägg

Säg till innan du dra ut och sladdar så kan jag hänga med och filma lite wink

~ Lusen, the one and only ~
Medlem i Ösets MK http://www.osetsmk.tk/
Volvo Custom Club http://volvocustomclub.forum24.se/
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang