3818
Sök

Skärmvalsning i borås trakten?

726 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#1
hej! har ju fått på mina fläska 20" på 760 in men skulle behöva valsa skärmkanterna bak, någon som vet något företag/privatperson som gör det i borås/ulricehamn/gislaved trakten? kanske tillochmed jönköping, får inte va för långt borta iaf... tack på fröhand! // Andersson


Avstängd
1 557 Inlägg
29 september 2008
#2
Vet en i gbg som gör det till en bra peng om du skulle ha vägarna förbi smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

726 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#3
MrKerm skrev:
Vet en i gbg som gör det till en bra peng om du skulle ha vägarna förbi smile

okej låter bra:) finns han här på garret ? gbg är ju  inte allt för långt bort , bara att jag aldrig skulle klara av att köra i den trakten haha wink


Avstängd
1 557 Inlägg
29 september 2008
#4
Ja han finns här deamon smile Firman heter Bilcity o ligger i sisjön smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 september 2008
#5
MrKerm skrev:
Ja han finns här deamon smile Firman heter Bilcity o ligger i sisjön smile

ha ha... smygreklam tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
29 september 2008
#6
__r0b1n skrev:
MrKerm skrev:
Vet en i gbg som gör det till en bra peng om du skulle ha vägarna förbi smile

okej låter bra:) finns han här på garret ? gbg är ju  inte allt för långt bort , bara att jag aldrig skulle klara av att köra i den trakten haha wink

Föresten... Kom förbi på träffen nu i hälgen.. så kan du få lite papper av mej smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

Green Street Elite
676 Inlägg
29 september 2008
#7
sorry om jag lånar tråden litegranna men ingen som har någon aning om någon liten stolle i norrtälje / stockholms trakten som valsar? smile pma gärna svar så slipper tråden ta upp massa onödig plats smile


726 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#8
HyperSonica skrev:
__r0b1n skrev:
MrKerm skrev:
Vet en i gbg som gör det till en bra peng om du skulle ha vägarna förbi smile

okej låter bra:) finns han här på garret ? gbg är ju  inte allt för långt bort , bara att jag aldrig skulle klara av att köra i den trakten haha wink

Föresten... Kom förbi på träffen nu i hälgen.. så kan du få lite papper av mej smile

den är i gbg va? får se om jag kikar förbi:) dock inte med min bil isf


726 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
#9
MrKerm skrev:
Ja han finns här deamon smile Firman heter Bilcity o ligger i sisjön smile

gick ej att pm:a han , vet du hur mkt han tar?


Avstängd
1 557 Inlägg
29 september 2008
#10
__r0b1n skrev:
MrKerm skrev:
Ja han finns här deamon smile Firman heter Bilcity o ligger i sisjön smile

gick ej att pm:a han , vet du hur mkt han tar?

Jag skickar PM med tele wink

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se


Sök