4099
Sök

Hjelp, Till vilken modell??

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
#1
Har en takvinge till Volvo liggandes som jag børjar bli veldigt tveksam till vilken modell den hør till, antingen 855 eller 245??

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

helt galen
388 Inlägg
2 oktober 2008
#3
har du någon bild att l'änka till - annars går det inte ens att gissa vilt - är dock STOR skillnad på dem...

Varför åka fort när man kan åka brett?

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
2 oktober 2008
#4
är det en pirat eller en original från volvo ?  skulle tro att det är en 855 eller v70 om det är en original då vad jag vet inte finns nån till 245 smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
#5

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

2 283 Inlägg
2 oktober 2008
#6
Volvobrud83 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=Volvobrud83&cat=18602&image=475739

Detta e vingen.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/48109/475739_jokaon.jpg

R.I.P. Michael Jackson!

Mästare
2 947 Inlägg
2 oktober 2008
#8
Ser ut så iallafall.

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

plattsättare!
804 Inlägg
2 oktober 2008
#9
855:ans vinge

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

465 Inlägg
2 oktober 2008
#10
ge mej;D

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
#11
Tack, jag litar p att ni vet vad ni snackar om, men det finns ju också ngt som heter 850 styling till 240.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

plattsättare!
804 Inlägg
2 oktober 2008
#12
sidorna ser ganska breda ut så det ser inte ut som att 240ins gångjärn skulle vara ivägen men är ju inte säker

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
#13
Har prøvat den p min 245 och den sitter precis øver gångjernen men det ser inte riktigt rett ut. Har en køpare på den så derfør e det viktigt att jag får reda på vilken den hør till.

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.


Sök