4002
Sök

tonade baklysen

jalvret
4 oktober 2008
Trådstartare
#1
hej har bara en fråga...till min andra bilar har det funnits att köpa svarta baklysen..alltså dom ser tonade ut....men varför finns det inte till volvo v70 -00......hittar de inte iaf....

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 oktober 2008
#2
"varför finns det inte till volvo v70 -00"

Ja, varför finns det inte en massa fräcka lyktor till *min* bil ??


Ingen har väl fått för sig att tillverka dom helt enkelt wink


Men jag antar att du är ute efter något sånt här:

http://www.scstyling.com/ShowProduct.as … mp;cat=586


Se, det var väl inte så svårt att hitta ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

jalvret
4 oktober 2008
Trådstartare
#3
vill faktiskt bara ha som dom vanliga lysena fast de ska va tonat..och godkännt....

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 oktober 2008
#4
Om du vill ha kvar samma utseende på glasen är det nog lättast om du tonar dina befintliga glas och slänger på en reflex eller två.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

jalvret
4 oktober 2008
Trådstartare
#5
okii..men e alltså helt yr i huvudet nu,men vad för reflex????....

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
4 oktober 2008
#6
När du tonar baklysena svarta så syns ju inte reflexen i lysena lika bra och då måste du ibland ha en separat reflex monterad för att det ska vara godkännt.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

jalvret
4 oktober 2008
Trådstartare
#7
okii...tack du..de visste ja inte

Försöker iaf
1 998 Inlägg
4 oktober 2008
#8
Bilprovningen här i säffle godkänner inte ljus som är tonade fast man har reflex. Måste va godkända ljus

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Eliminator
1 441 Inlägg
4 oktober 2008
#9
Tonat  fram eller bak är inte godkänt vare sig med reflexer eller utan.
Det är endast gamla bilar typ jänkare som måste ha reflex bak iom att bakljus inte uppfyller reflexkraven.
Dock kan man inte byta ut eller tona lyktor och sedan montera reflexer.
All sorts toning är otillåtet.

/Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.


Sök