4071
Sök

Vart kan jag få tag på personuppgifter och få redan på registerigisnummer på hans moped?

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Vart kan jag få tag på personuppgifter och få redan på registerigisnummer på hans moped?

Jag vet att jag kan få tag på det via polisen, men det måste finnas ett annat sätt att få veta vad han hade för försäkring på sin moped, och så?

Kan vv.se ge ut detta?

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

+Uppfinnare+
643 Inlägg
5 oktober 2008
vem är "han" tongue om det gäller en EU- moppe så borde man ju kunna få tag på informationen via vv.se på samma sätt som man kan få reda på info om bilar, tycker jag iaf.

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Evil_90 skrev:
vem är "han" tongue om det gäller en EU- moppe så borde man ju kunna få tag på informationen via vv.se på samma sätt som man kan få reda på info om bilar, tycker jag iaf.

" han " är en 15åring kille som körde in i min pakerade bil tongue.. Men jag fick inga uppgifter av polisen på plats och när jag ringer polisen så har dom tjänsteresa, och att jag ska ringa imorgon.. Men tänkte att jag kunde göra en liten fuling och hitta hans uppgifter på vv.se.. Då hans moped måste ju vara registerad där?

FAST, fick veta att han inte har mopedkort

+Uppfinnare+
643 Inlägg
5 oktober 2008
emijl skrev:
Evil_90 skrev:

" han " är en 15åring kille som körde in i min pakerade bil tongue.. Men jag fick inga uppgifter av polisen på plats och när jag ringer polisen så har dom tjänsteresa, och att jag ska ringa imorgon.. Men tänkte att jag kunde göra en liten fuling och hitta hans uppgifter på vv.se.. Då hans moped måste ju vara registerad där?

FAST, fick veta att han inte har mopedkort

Men har du hans reg.nr? då kan du ju försöka hitta ägaren iaf, och sedan via ägaren hitta han som körde in i din bil.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Evil_90 skrev:
Men har du hans reg.nr? då kan du ju försöka hitta ägaren iaf, och sedan via ägaren hitta han som körde in i din bil.

Nä fick det aldrig, för polisen sa till mig att inte gå över på hans sida..

Har hans namn, address, personnummer utan dom 4 sista, men detta kan inte hjälpa mig va?
Senast redigerat av emijl (5 oktober 2008)

+Uppfinnare+
643 Inlägg
5 oktober 2008
nä, då måste du nog tyvärr gå genom polisen för att få reda på det. Dessutom är det bara fordonsuppgifter som dem har på vv. så tyvärr
Senast redigerat av Evil_90 (5 oktober 2008)

Allansson
5 oktober 2008
Eller så börjar du på AAA001 och kollar mot vv.se sen är det bara att fortsätta tills du gått genom alla regnr big_smile tongue

956 Inlägg
5 oktober 2008
Allansson skrev:
Eller så börjar du på AAA001 och kollar mot vv.se sen är det bara att fortsätta tills du gått genom alla regnr big_smile tongue

ha ja då har han och göra den här dagen iaf:p

eldus veldus

583 Inlägg
5 oktober 2008
emijl skrev:
Evil_90 skrev:

Har hans namn, address, personnummer utan dom 4 sista, men detta kan inte hjälpa mig va?

Du kan åka hem till han och poff så lär du se hans moppe och kan ta hans reggnummer.... eller?

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

12 086 Inlägg
5 oktober 2008
emijl skrev:
Evil_90 skrev:

upplysning.se

Sök