det beror på vilken modell du menar Nya 9-5 Aeron har 260 hk med sin 2.3 liters fyra. Och 9-3 Aeron har 280 hk med sin 2.8 V6T. Punkt slut Ja Aeron ahr alltid varit värst av "standardmodellerna" så att säga, sen har ju A50, Talladega mfl funnits med.
Hoppas du fick nån hjälp.
MVH Michael.
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
det beror på vilken modell du menar Nya 9-5 Aeron har 260 hk med sin 2.3 liters fyra. Och 9-3 Aeron har 280 hk med sin 2.8 V6T. Punkt slut Ja Aeron ahr alltid varit värst av "standardmodellerna" så att säga, sen har ju A50, Talladega mfl funnits med.
MVH Michael.
Aeron med 260 hk är av vilken årsmodell??? 2,8t var jag ute efter ett tag men den var lite dyr i försäkring osv osv.
MVH Michael.
Aeron med 260 hk är av vilken årsmodell??? 2,8t var jag ute efter ett tag men den var lite dyr i försäkring osv osv.
Mvh
Aero med 260 hk är SAAB 9-5 av årsmodell 2006 och frammåt. Vill jag minnas iaf.
MVH Michael
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Hmm jag vet inte men 300 hk iaf det räcker gott o väl... Maptun är väll bra att ha o göra med ochså ??? Har ingen erfarenhet av varken bsr, maptune eller liknande då jag aldrig haft en turbobil..
tror dom kommer säga en hel del och inte gilla det direkt,
Såg även att prisen är fan + moms
priset är en flugskit på väggen.. nej då det e saftiga pengar för en far med hund o gräsklippare=) men 17k kan väll vara okej för en ganska saftig ökning???
En bra början kan ju vara att bestämma dig för vilken bil du vill ha, 9-3 eller 9-5. Om du nu ska trimma och vill ha en modern och stabil bil så kan jag helt klart rekommendera 9-3a, mycket modernare och skönare chassi i den. Aero motorn har ju lite roligare saker i sig från början så det går att plocka mer effekt ur den, annars så kan man köpa en Linear/Vector och bytta lite saker i motorn så kan du skrämma upp den rejält också.