3314
Sök

Logitech z-5500. Koppla ihop, Någon?

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Funderar starkt på att köpa z-5500 snart, och koppla skiten till datorn...
Är det någonting som man behöver tänka på speciellt? Kan inte sådär jätte mycket om just detta.. Men är det svårare än någonting annat?
Är det någon som har bilder och grejer om hur ni har kopplat ?
Följer allting med som man behöver för att koppla det?, för att ja tänkte ha det till Tvn emellan åt.. Så att jag inte har köpt skiten och inte fattar ett skit eller att det saknas någonting xD

MVH

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

672 Inlägg
5 oktober 2008
Följer med instruktioner för detta... fråga sen när du testat om du fortfarande har prob smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
smiler skrev:
Följer med instruktioner för detta... fråga sen när du testat om du fortfarande har prob smile

Okejokej smile Allt följer med om jag ska koppla det till både Tvn och datorn? big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

1 814 Inlägg
5 oktober 2008
antagligen, men inte samtidigt vågar jag gissa

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Nej det tror inte jag heller, vad jag har förstått..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 oktober 2008
Här själv z-5500 och nä jag köpte detta följde bara en sladd till datorn med. Ett tips är att ha ett riktigt bra ljudkort till datorn annars försvinner mycket av systemets ljudkvalitet där. Annars är z-55000 ett mycket bra system som spelar bättre än många betydligt dyrare konkurrenter.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
Rquired skrev:
Här själv z-5500 och nä jag köpte detta följde bara en sladd till datorn med. Ett tips är att ha ett riktigt bra ljudkort till datorn annars försvinner mycket av systemets ljudkvalitet där. Annars är z-55000 ett mycket bra system som spelar bättre än många betydligt dyrare konkurrenter.

Okej.. Det går att koppla till tvn också ? med dom där kablarna ?

är noll på detta big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 oktober 2008
Du kan koppla in tvn, datorn, xboxen, dvdn t.ex. Allihop och byta källa med fjärrkontrollen, INTE spela ljud från datorn+tvn samtidigt alltså, men det förstod du nog wink
Ska du köra film från datorn till tvn kör du ju datorn som ljudkälla eftersom den kör ljudet

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
6 oktober 2008
Trådstartare
Okej okej, det förklarade det mesta smile
men om man ska köra tvn och datorn samtidigt så ska man ha en jävla massa grejer till om jag har läst rätt någonstans smile men det skiter vi i smile

Tackar smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Allmänt envis
12 512 Inlägg
7 oktober 2008
ExXtr3me skrev:
Rquired skrev:

Okej.. Det går att koppla till tvn också ? med dom där kablarna ?

är noll på detta big_smile

Tror inre den kablen funkar till tvn, men det finns många ingångar i recievern. Så ta reda på vilken du vill använda dig av och köp en sådan sladd i första bästa elektronikaffär, tex elgiganten.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök