Det är att föredra ja. Det blir lite mer jobb men finnishen blir bättre samt du slipper sprickor i klarlacken vilket medför ett taskigt utseende och att du måste göra om samma prosedur igen om du vill ha ett par fräscha fälgar.
Senast redigerat av TenZer (5 oktober 2008)
Rock'n Roll