2688
Sök

slut med bruden för mycket bil

265 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
fan det känns jäääävligt seeeegt  trots att vi har gnabbat å bråkat med vanradra i snart ett halv år  hoppas man kan gå vidare snart igen segt som fan.... : :S

nu med 470 hk

Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2008
fan vad segt:/ men för mkt bil? fan man får väll ha sina intressen liksom...en sak är säker;) BILEN sviker dig aldrig<3 haha

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
7 oktober 2008
Hehe, samma här...var ett jävla gnäll om att man la för mycket tid på bilen, själv så tycker man ju att man inte lägger tillräckligt med tid tongue

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

3 059 Inlägg
Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2008
DrKamikaze skrev:
Hehe, samma här...var ett jävla gnäll om att man la för mycket tid på bilen, själv så tycker man ju att man inte lägger tillräckligt med tid tongue

fattar inte asså:S hur mkt tid lägger ni på bilarna för att det ska bli så?

265 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
känns lite jobbigt bilarna går ju så klart före allt  men fan det är tomt som fan :S

nu med 470 hk

265 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
är inte så mycket nu ena bilen är klar men andra bilen ska påbörjas nu så å det klarade hon inte av  blev kallad bil nörd å fan allt. men fan hon hade inte ett skit å göra på dagarna fan jag vill inte bara  vara hemma å vara dagis fröken hela dagarna  :S

nu med 470 hk

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
7 oktober 2008
man måste ju faktiskt priotera..
jag hade inte velat vara tillsammans med en tjej som la all sin tid på hästar..
därför är jag singel

Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2008
tror det är det som är problemet.. du har en hobby men det har inte hon.... synd att en sådan sak ska avsluta allt. bilintresse kanske tar tid men kan man inte acceptera det så kan man gå...

987 Inlägg
7 oktober 2008
känner igen det där.. de suger

i like it load

7 100 Inlägg
7 oktober 2008
tråkigt!

MEN BLOGG???

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Herr
285 Inlägg
7 oktober 2008
Försöka med en tjej som har ett bilintresse kanske?
Life goes on... ibland ligger det så mycket mer bakom än just bara "bilen" som skäl. Den är ju lätt att skylla på.

265 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
Larzan skrev:
Life goes on... ibland ligger det så mycket mer bakom än just bara "bilen" som skäl. Den är ju lätt att skylla på.

joo jooo men det va mycket bil snacka bara bil med henne  å inget om oss å hur vi har det hon frågar mig kan vi göra nått i helgen nej fan pengarna går till bilen  å inte dig  visst jag får skylla mig själv mitt fel men så jävla tomt bara haha  sjukt

nu med 470 hk

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
7 oktober 2008
eller så får man ha en bra balansgång samt försöka få henne att vara med o få göra saker med i garaget o med på träffar smile

SKÅNING
1 215 Inlägg
7 oktober 2008
fan ta me henne till garaget och lått henne göra något där så gör jag och hennes intresse för bilar har ökat som fan pga det, och nu är det ofta hon som tycket att vi ska göra nåt me bilarna

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2008
X40Mackan skrev:
Larzan skrev:

joo jooo men det va mycket bil snacka bara bil med henne  å inget om oss å hur vi har det hon frågar mig kan vi göra nått i helgen nej fan pengarna går till bilen  å inte dig  visst jag får skylla mig själv mitt fel men så jävla tomt bara haha  sjukt

så har jag med det nu...inga pengar att hitta på ngt kul för..och nästan allt jag får går till bilen. Men min brud står ut med mig änsålänge big_smile

265 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
sir_daniel skrev:
eller så får man ha en bra balansgång samt försöka få henne att vara med o få göra saker med i garaget o med på träffar smile

haha den va rolig den hon va en primadonna typ aldrig skit under naglarna tongue skulle inte äns sätta sin fot i garaget tongue hehehe  eller nått annat tongue

nu med 470 hk

Mästare
2 947 Inlägg
7 oktober 2008
X40Mackan skrev:
sir_daniel skrev:

haha den va rolig den hon va en primadonna typ aldrig skit under naglarna tongue skulle inte äns sätta sin fot i garaget tongue hehehe  eller nått annat tongue

Får man fråga hur ni blev tillsammans?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

265 Inlägg
7 oktober 2008
Trådstartare
alex_side skrev:
X40Mackan skrev:
Larzan skrev:

så har jag med det nu...inga pengar att hitta på ngt kul för..och nästan allt jag får går till bilen. Men min brud står ut med mig änsålänge big_smile

hehe joo min pappa 2 år så ta det lungt du så du inte hammnar i samma fan inte kul :S

nu med 470 hk

Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2008
X40Mackan skrev:
alex_side skrev:
X40Mackan skrev:

hehe joo min pappa 2 år så ta det lungt du så du inte hammnar i samma fan inte kul :S

oofan nä det skulle fan inte vara kul... men det får gå som det går.. som jag sa innan;) BILEN sviker dig aldrig roll

Sök