Skriver här på en väns begäran å hoppas nån kanske vet nått Han kör en mitsu galant -98 å problemet är växellåd/motor nått med motor/avgas "inte olja" börjar blinka då börjar bilen gå helt sjukt: "Peter sa:Trycker jag gasen i botten når varven bara strax över 3000 även med friläge å så låter den dåvt å konstigt." Så stänger man av den å väntar några minuter så funkar den igen men kommer oftast tbx De har även haft den inne men de hittade inge fel på nått, kan det vara elfels historia??
//Nicklas
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Hade liknande problem med en opel vectra. dämpninge i ena ljuddämparen hade lossnat å täppte till avgasröret så bilen varvade bara till ca 3000rpm (även på friläge) sen orkade den inte mer. Fast den funkade ju inte om man stängde av å startade igen, testa å montera ner avgassystemet å se om den funkar.
Hade liknande problem med en opel vectra. dämpninge i ena ljuddämparen hade lossnat å täppte till avgasröret så bilen varvade bara till ca 3000rpm (även på friläge) sen orkade den inte mer. Fast den funkade ju inte om man stängde av å startade igen, testa å montera ner avgassystemet å se om den funkar.
Ahh..schysst ska framföra detta imorn till han..
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!